KİŞİSEL BLOG SAYFAMA HOŞGELDİNİZ * Hoşça vakit geçirmeniz dileğiyle...H.BALIKÇI 2009

FOTO ALBUM

Photo Album

The Internet makes it easy to share photos with your friends. Replace these images with your own. You can change the image by selecting it and clicking Insert Image  in the toolbar. Once you are in the image properties you can change the image into a thumbnail by clicking the Thumbnail tab (in image properties) and changing the width to 140 just like the samples below.

To add or take away rows in the table below, put your cursor inside the table, click Table Properties in the toolbar and adjust the number of rows or columns. To take away the border in the table, place a "0" in the properties Border field.

 
Caption here


Caption here


Caption here


Caption here

 


Caption here


Caption here

3 Ağustos 2009 Pazartesi

EDİRNE » Enez » Gala gölü milli parkı gözlemi. 28.07.2009



Uzunköprü'den Gala Gölü'ne Keşan yolu üzerinden saparak İbriktepe köyü - İpsala üzerinden gittik.Yolda ezilmiş kirpi,tilki ölülerini görünce içimiz cızladı.Yanlış hatırlamıyorsam İbriktepe köyünden Yenikarpuzlu köyü içinden geçtikten sonra toprak yoldan gitmeye başladık...Çeşitli kanallar ve sulak alanlarda da karşımıza özellikle bıyıklı ve kara sumru,gece balıkçılları fotoğrafladım,benim için yeni türlerdi...Sonunda Gala Gölü milli parkı tabelasını da bulunca turumuz oldukça hareketli ve heyecanlı geçmeye başladı...Dikkatimi çeken bir noktada akvaryumculuğa ilgimden olsa gerek su bitkileri oldu özellikle Nilüfer'ler ucu bucağı görünmüyordu çokluktan...Açıkçası ben 200 civarı tür çekmeyi umuyordum umduğumu bulamadım...Bu arazi turunda aslında canımı sıkan veya beni tedirgin edip keyfimizi kaçıran bir durumla da karşılaştım bunu da burada paylaşmam sanırım yerinde olacak şöyleki; kendisini milli park görevlisi olarak tanıtan kişi beni fotoğraf çekerken gördüğü için izin belgemin olup olmadığını sordu.Bende burda herkesin fotoğraf çektiğini,izin belgesini ilk kez ondan duyduğumu söyledim.O da izin belgesinin 80-90 TL karşılığında Edirne Milli Parklar Müdürlüğünden temin edileceğinden bahsetti.Neyse o halde Edirne yerine Enez'e geri dönelim o zaman dedik...Bu konuşmaları yaptıktan sonra pek keyfim kalmadı fotoğraf çekimine devam etsemde istediğim kareleri yakalayamadım malesef...Gözlemlerime göre Gala gölünün sulak alanı veya kıyısı tali toprak yoldan oldukça uzak olduğundan 400mm genelde yetersiz kaldı diyebilirim...Güzel yanı ise ters ışık sorununun olmaması...Uzun yazdımÖnceki Ayvalık,Çanakkale,Uzunköprü ve Malkara gözlemleriyle de gözlemlerime devam edeceğim...Türlerini tespit edemediğim veya unuttuğum türler olabilir güncelliyor olacağım.
Sevgi ve saygılarımla...

Hiç yorum yok: